Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadajacych
zainteresowaniom dziecięcym. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy
konstrukcyjne, tematyczne, badawcze. Oglądanie książek, albumów, czasopism
dziecięcych. Prace porządkowe w sali.
8:00 - 8:15 - Ćwiczenia poranne
8:15 - 8:30 - Czynności higieniczne oraz przygotowanie do śniadania
8:30 - 9:00 - Śniadanie
9:00 - 9:15 - Przygotowanie do zajęć
9:15 - 10:00 - Zajęcia dydaktyczne będące realizacją wybranych treści z programu
wychowania przedszkolnego
10:00 - 11:45 - Swobodne zabawy dzieci. Pobyt w ogrodzie- zabawy i gry ruchowe. Spacery
11:45 - 12:00 - Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne
12:00 - 12:30 - Obiad
12:30 - 12:45 - Czynności higieniczne - mycie zębów
12:45 - 13:00 - Odpoczynek - słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji z
literatury dziecięcej
13:00 - 13:45 - Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze,
zabawy ze śpiewem, działalność plastyczna, zabawy ruchowe. Zabawy
dowolne w sali lub w ogrodzie przedszkolnym
13:45 - 14:00 - Czynności higieniczne. Przygotowanie do podwieczorku
14:00 - 14:30 - Podwieczorek
14:30 - 16:00 - Stworzenie warunków do zabaw odpowiadających zaintresowaniom dzieci.
Praca indywidualna i zespołowa w zależnosci od potrzeb i mozliwości dzieci
Rozchodzenie sie dzieci